Auteur Sujet: [Battle] Kickstarter - Titan forge Games - Raid on the Temple of Serpents  (Lu 3003 fois)

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Titan Forge n'en a pas fini de proposer des armées pour Battle et assimilés Warhammer !!?  Par exemple ces Amazones style Aztèque Warhammeresque et parfaitement calqué sur les LA Fanmades. Les nouveaux Ogres Pirates ne sont pas en reste !!

https://www.kickstarter.com/projects/1084608523/raid-on-the-temple-of-serpents

Citer
  À propos             Welcome to the most thrilling raid in the miniature history! Choose your side, fight until the end and get greatly rewarded for your engagement!
This campaign features 2 lines of miniatures!
"Temple of Serpent" is a brand new collection inspired by the lost civilizations of Amazonia and Mesoamerica. It envisions an utopian enclave hidden so deep in the wilderness that it is considered forbidden territory. The tribe is focused on preserving an ancient magic with the help of gods and dinosaurs. Be the first to explore it!
"Bloodsail Island" is an established line of ruthless ogre pirates. Upon discovering the Temple of Serpent they have became overpowered by the desire to plunder its treasures. They are going to need every hand on deck for this one, so the line is getting a massive extension!
Our products are in 28mm scale and come with square bases. Check pictures at the bottom of our campaign to see the size comparisons. All miniatures are made from high-quality resin that ensures highest details, durability and flexibility.       Based on our Kickstarter experience and community feedback we have came up with the simplest Reward System to date. You can choose one of the following pledges.
***UPDATED - Now every backer that pledged at least $1 will receive a free .STL file with the Dwarven Swashbucklers. 4 amazing miniatures for 3D printing!
Deckhand Pledge is for you if you are not sure what you need but you want to be a part of the campaing. It will give you the access to the Pledge Manager where you will be able to spend your additional funds on any miniatures you want.
      
 
 Basic Pledge is for you if you do not want to pick a side. It is really simple. You plede $99 and you receive $99 to spend on addons. But on top of that you will choose and receive either a set of Serpent Freebies OR Ogre Freebies. The more SG we unlock the more value will come with those freebies packs.
      
 
 In Captain Pledge you become the commander of ogre pirate army! Pledge $199 to get Captain Krabor in special offer for $40. The rest of your funds ($159) you will be able to spend in the Pledge Manager on any addons that you see fit. On top of that, you will receive  a set of Ogre Freebies. The more SG we unlock the more value will come with your freebies packs.
      
 In Serpent Pledge you become the deity of the Temple! Pledge $199 to get High Priestess on Pterossus in a special offer for $50. The rest of your funds ($149) you will be able to spend in the Pledge Manager on any addons that you see fit. On top of that, you will receive  a set of Serpent Freebies. The more SG we unlock the more value will come with your freebies packs.
           After the campaign ends, we will open a Pledge Manager. You will receive an e-mail address with a link to it. When you log in, you will be able to pick your rewards and spend your funds on any chosen add-ons from the campaign. You will also be able to transfer additional funds via PayPal. After finishing an order a shipping cost will be charged, based on your address and the package weight.
All additional funds you pledge over your reward price you will be able to spend on add-ons.
When our Campaign is live we will post a link to an online calculator that will help you in figuring out how much you need to pledge to get all the miniatures you want.
Example 1: You want just 3 units of Raptor Riders that are $39 each. In order to get them you need to choose Basic Pledge and pledge $117 (3x $39) for it. This will allow you to spend that $117 in Pledge Manager and choose 3x Raptor Riders. On top of that you will be able to choose a set of freebies (either Serpent of Ogre one).
Example 2: You want Captain Krabor, 3 units of Sharkman that are $39 each and 5 units of goblins that are $12 each. In order to get those you should choose Captain Pledge and pledge $217 for it. In this pledge Captain Krabor is in a better price and you will also get $159 for other addons. You need 3x $39 + 5x $12 = $177 so you need to pledge $18 on top of the pledge price to cover everything.
In case of any mistakes, there will be no problem with make a correction. You will always be able to add funds in the Pledge Manager via PayPal, so if you do not pledge enough through Kickstarter, you will still be able to get everything you need after the campaign ends.
      Choose your allies! Here are all the miniatures currently avaialble in both collections. Additionally, at the bottom of the campaign there is a rotating close-up of each model, so you can see every detail from every side!
      
 
      
 
       Check out the map of stretch goals below. See what your endorsement will affect!
Currently waiting for your help!
        If our Facebook post gets 333 reactions and 33 shares, we will be adding something special for the supporters of each side!
 
  • The Amazons will be unlocking the  Command Groups for all Basic Units
  • The Ogres will be unlocking the army's highest point - the Mastbearer!
The post has a following graphic and can be found here!
 
 
 
 
                                              Beneath there is a list of avaliable add-ons. After the campaign ends, in the pledge manager, you will be able to spend your funds on them! Pledge today and unlock a bigger variety of heroes, creatures and troops through stretch goals!
                          
           
 
                                                                                                                                 
 
« Modifié: 24 mai 2019 à 18:46:52 par Dreadaxe »
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne Seb

  • Le meuble du bureau ;)
  • Meuble de Stonehenge
  • Dieu souverain
  • ***
  • Messages: 3093
    • asso-stonehenge
Y'a vraiment de belles figurines. De là à prendre une armée...
L'objet de la guerre n'est pas de mourir pour son pays, mais de faire en sorte que le salaud d'en face meurt  pour le sien (George S. Patton)

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Y'a vraiment de belles figurines. De là à prendre une armée...
Disons Séb que toi comme moi il faudrait qu'on arrête les jeux de masse car notre cadence de peinture ne permet pas de vraiment d'en profiter...
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne Seb

  • Le meuble du bureau ;)
  • Meuble de Stonehenge
  • Dieu souverain
  • ***
  • Messages: 3093
    • asso-stonehenge
C sûr... Je verrai peut-être pour acheter qq figs pour de l'escarmouche qd ça sortira (un orgre, qq amazones...)
En même temps, j'en ai pas besoin et déjà trop à peindre... Donc...
L'objet de la guerre n'est pas de mourir pour son pays, mais de faire en sorte que le salaud d'en face meurt  pour le sien (George S. Patton)

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
C sûr... Je verrai peut-être pour acheter qq figs pour de l'escarmouche qd ça sortira (un orgre, qq amazones...)
En même temps, j'en ai pas besoin et déjà trop à peindre... Donc...
Je vais prendre les pirates Gobelins 😂Tu me diras 😉

Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne varag

  • Survivor
  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ********
  • Messages: 5188
  • Prénom N. : Thierry A.
Les figs sont sympa en effet, les amazones sont top  :)
Jeux du moment :
- sw légion
- Black Powder
- asoiaf
- X-Wing
- Bolt Action
- MCP

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Les figs sont sympa en effet, les amazones sont top  :)
Si tu en veux je dois pouvoir en prendre  via le pledge manager.
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne sigval

  • Le jouet de Stonehenge
  • Membre de Stonehenge
  • Dieu supérieur
  • *
  • Messages: 2950
Intéressé pour prendre des fifilles lors du PM !!


Sigou !
J'étais à deux doigts de t'en mettre trois !

Allons y Robiiiiiiin !!!

Hors ligne varag

  • Survivor
  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ********
  • Messages: 5188
  • Prénom N. : Thierry A.
A voir, faut que j'étudie la question de l'utilité de la chose et pour quel jeu ^^
Jeux du moment :
- sw légion
- Black Powder
- asoiaf
- X-Wing
- Bolt Action
- MCP

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
A voir, faut que j'étudie la question de l'utilité de la chose et pour quel jeu ^^
^^
Bon j'ai pris Deckhand Pledge (1 $) pour voir une fois financé.
@Merlin doit être au courant aussi
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne Kaelis

  • Membre de Stonehenge
  • Alpha & Oméga
  • *
  • Messages: 4346
  • Le Scribouillard
  • Prénom N. : Josselin P.

@sigval , tu prononcerai ça comment? Genre Shemale Ma?

Hors ligne sigval

  • Le jouet de Stonehenge
  • Membre de Stonehenge
  • Dieu supérieur
  • *
  • Messages: 2950
Je prononcerais ça "je te fais plein de saloperies, et probablement plusieurs fois par jour". Mais c'est pas exact !


Sigou !
J'étais à deux doigts de t'en mettre trois !

Allons y Robiiiiiiin !!!

Hors ligne varag

  • Survivor
  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ********
  • Messages: 5188
  • Prénom N. : Thierry A.
Je prononcerais ça "je te fais plein de saloperies, et probablement plusieurs fois par jour". Mais c'est pas exact !


Sigou !
Need quoi  ::)
Jeux du moment :
- sw légion
- Black Powder
- asoiaf
- X-Wing
- Bolt Action
- MCP

Hors ligne Seb

  • Le meuble du bureau ;)
  • Meuble de Stonehenge
  • Dieu souverain
  • ***
  • Messages: 3093
    • asso-stonehenge
L'objet de la guerre n'est pas de mourir pour son pays, mais de faire en sorte que le salaud d'en face meurt  pour le sien (George S. Patton)

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
MàJ 1er poste
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne germ1

  • Modérateur
  • Immortel
  • ***
  • Messages: 1852
  • Je peins donc je suis.
    • Germ1 Painting
  • Prénom N. : Germain LM
Merci Seb ;)

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Petite vidéo

[youtube]VbO4JOVbH9I[/youtube]
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Bon à coté en Amazone aztèque il y a aussi ça https://www.kickstarter.com/projects/1793510285/amazons-of-see >:D
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne sigval

  • Le jouet de Stonehenge
  • Membre de Stonehenge
  • Dieu supérieur
  • *
  • Messages: 2950
Que c'est laid !  :o


Sigou !
J'étais à deux doigts de t'en mettre trois !

Allons y Robiiiiiiin !!!

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne pOp

  • Membre de Stonehenge
  • Dieu suprême
  • *
  • Messages: 3835
  • NAF 17719

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne Dreadaxe

  • Administrateur
  • Alpha & Oméga
  • ***
  • Messages: 8925
    • Dreadaxe Corp.
  • Prénom N. : Benoît D.
J'ai accès au Pledge Manager pour ceux qui sont intéressés

@Merlin
Come back
Le MP c'est mal... C'est comme vouloir réinventer la roue ! Le e-mail c'est la base !
Amazon c'est le mal, en tant que geek vous devez le combattre !

Hors ligne Amaranth

  • Membre de Stonehenge
  • Alpha & Oméga
  • *
  • Messages: 5218
  • Tough!
il est ouvert jusqu'à quand? ou plutôt quand vas-tu le remplir?
On enfile des habits de couleurs vives pour faire croire à l'ennemi qu'on est venimeux."